söndag 24 maj 2009

Ringens återkomst.

Började dagen med att tappa bort min ring. Hittade den ingenstans och hade inget som helst minne om var jag lagt den. POFF! Den va helt borta. Fanns inte. Nope.
Kom hem. Ingen ring. Fan, tänkte jag. Jimmy hade inte sett den heller (trots att han har varit i stora städartagen idag-helt på eget initiativ!!) Så hela kvällen har jag funderat och funderat var i helskotta jag lagt den...och PLING! Helt plötsligt kom jag på var den låg!=)
Brevid sängen, på en Allers. Kollade där flera gånger i morse, men då låg den inte där...eller...!?

Det blev inget Ikea (behövs det nämnas att Jimmy gjorde vågen....) eftersom att svärföräldrarna var där och kunde handla det vi skulle ha. Kanoners! Tackar! =)

Kvällen har spenderat i det lugna tagen. Jimmy läsandes en bok (!!!) och jag påtandes med ett bröllopskort. En skön kväll med andra ord!

Önskade dock att jag hade kunnat gå på Alice´s fotbollsmatch....då hade kvällen varit helt perfekt!

Hoppas alla haft en bra dag!

Kramelikram

1 kommentar: