lördag 16 maj 2009

Skönt med helg!!

Jo, det blev lite gjort dag. Inte allt på listan, men på god väg.
Imorgon har jag tänkt måla lilla toan, omgång ett. Sen ska jag också måla badrumskåpet igen. TYVÄRR så va jag lite väl IVRIG...så att förarbetet blev si så där. Får se imorgon om jag måste göra om det...suck...

Imorgon ska vi även ta tag i grusgången...kanske...eller jo. Det ska vi!!

Va en sväng på ÖoB för att köpa en tavellist, kom dock därifrån med en hylla. Så det kan gå ;) Ska följa ÖoB personalens råd att åka på Rusta och kolla på tavellist, eftersom att dom är tydligen billigare där....!?... Blev jag minst sagt paff över hennes olajala inställning till sin arbetsplats...knas.

Kvällen har spenderats på altanen med grillen laddad med kött och ett gott rött i glaset. En perfekt avslutning på lördagen! =)
Synd bara på min täppta näsa...

Hoppas alla haft en bra dag!

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar