fredag 1 maj 2009

Trädgårdstomtar!

Dagen har spenderats i trädgården. Lövley!

Jimmy har klippt gräsmattan medans jag spenderade tid i solstolen. =) Sen kom han på att vi skulle ta bort dom ruttnade stockarna som låg på andra sidan häcken, så det va bara att hugga i. Det jobbiga var alla jädra små kryp. Fy farao! Fint blev det iallafall!

Sen kom svärföräldrarna hit, så jag o Ethel tog plats i varsinn solstol medans Jimmy och Lennart tog bort två stubbar. Nu lät det som om det va hur lätt som helst....nope....dom fick slita en hel del.

Som ni märker så är det Jimmy som stått för det mesta av "slitet"....jag har ju mest bara njutit av att det är VI som rår om detta! =)



Imorgon är det dax för jobb,igen. Dag ett av sju. Och som vanligt har jag världens jobb ångest. Suck.

Hoppas alla haft en bra första maj!
Kramelikram

3 kommentarer:

  1. Det handlar om att vara arbetssmart!!
    ;-)

    SvaraRadera
  2. hihi det har jag varit i två år =)
    Jimmy

    SvaraRadera
  3. Men nu är det slut på det... ;-)

    SvaraRadera