tisdag 12 maj 2009

Tjugo minuter en kvart!

Gjorde pizza till middag. Riktigt smaskens må jag då säga! =)

Har inte fått lika mycket gjort ikväll, som igår (nån måtta får det ju va....) Har gjort några fler kort, men....alla mina kort pysslar saker lever i ett hemskt kaos. Och då menar jag HEMSKT. Det är liksom ett inferno av saker, ÖVERALLT! Och jag vet inte rikigt vad jag ska göra åt saken...än... Har köpt super fina lådor som jag lagt allt i. Men det funkar liksom inte. Måste ta tag i det rummet snarast. Ja...eller snarast va väl att ta i. En annan dag. Eller nån annan vecka. Ja, innan sommarn. Japp!! Det är ett bra mål! ;)

Tror att jag håller på att bli förkyld. Det känns som så i näsan. Får väl se imorgon.

Hoppas ni haft en bra tisdag!

Kramelikram

5 kommentarer:

  1. heter det inte femton minuter, en kvart ??

    SvaraRadera
  2. Jimmy sa exakt samma sak...och ni har så rätt...

    SvaraRadera
  3. Men i Sävar sa alltid pizzabagaren tjugominoter en kvaart.....

    SvaraRadera
  4. Fast folk från sävar är väl allmänt konstiga ?
    Har jag fått för mig iallafall ;)

    SvaraRadera
  5. Konstiga!?! Vi!?! Vet inte vad du pratar om...=)

    SvaraRadera