måndag 11 maj 2009

Pysselstuga.

Efter jobbet så cyklade jag snabbt som attans hem. Väl hemma var jag helt utmattad och fick ta igen mig lite innan jag satte igång att måla det sista på köksoffan. Så nu är den nästan klar, bara lite tyg och lite najsiga kuddar. Och ja, det är Ögatan 3 soffan. =)

Har även knåpat ihop lite kort till olika tillfällen. Är supernöjd! =)

Ja, en promenad i duggregnet har vi också hunnit med...men nu tror jag minsann att det är dax för sängen.

Hoppas alla haft en bra start på veckan!

Kramelikram

1 kommentar:

  1. Då skulle jag bara vilja utföra ett lite experiment med den soffan. Snälla Jenny du kan väl lägga dig i den bara för att se om det går. En gång i världen rymdes man ju faktiskt i den, vilket idag är lite svårt att förstå.
    Ps om du utför detta vill jag ha bildbevis! :-)
    Kram!

    SvaraRadera