lördag 9 maj 2009

I brist på annat...

Du heter: Jenny Elisabeth Lundberg
Smeknamn: lill-Jenny, Lundbergskan
Låt som när du är ledsen och sörjer till?: Hm....ingen aning....
Beroende av: Lypsyl
Vad behöver du mest just nu: kissa
Vad tror folk om dig? Förhoppningsvis att jag är snäll och glad...kanske ibland tjurig...
Stämmer det? Japp
Vad får du oftast komplimanger för? Förr handlade det om ögonen...numera är det om jag klippt mig eller köpt nya kläder (fast måste då säga att jag tex klippt mig ;) )
Vad säger du för att imponera på någon? Brukar sällan försöka impa på nån....
Hur imponerar man på dig? Va dig själv bara, så löser det mesta sig.
Brukar du skratta för dig själv? HAHA! Alltför ofta! =)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Hej kära du! Otäckt jag tänkte på dig imorse...Åhh så skoj med hus vi letar för fullt, men det är inte lätt...och inte heller gratis...Annars är allt bara fin fint. Hoppas vi kan träffas snart. Några barn lr giftasmål på G!? Kram från 3 cm längre. =)
Var bor du? Bergshammar
Trivs du där: JAAAA!
Äger du några converse: Nope, men jag känner folk som gör det =)
Sprit, cider, vin eller öl: vin, öl
Vad har du för mobil: sony ericsson...nånting...
Nästa mål i ditt liv: bli gravid
Hur svarar du i mobilen?"tjena" eller "ja, det är jenny"
Vem ringde du senast? lillebror
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "va fan vill du" (på ett kärleksfullt sätt)
Antal timmar sömn inatt: lagomt
Sov du ensam: nix....
Brukar du komma i tid: alltid
När mår du bra: oftast, men extra mycket då jag har familjen nära
När blev du fotad senast: för nån dag sedan
Hur känner du dig nu: kär,mätt och kissnödig
Vanligaste färg på dina kläder: svart
Vad tycker du om fötter: äckligt
Vad saknar du: mamma, pappa,johan, anna,alice,cajsa,oscar,jens,pernilla,ragnar,mormor,farmor,faster,farbror,erika,anders, peter,karin,anders,julie,lina,maria,fredrik,anna,marjaana,tina....ska jag fortsätta!?! Listan kan göras lång...
Favorit dryck på morgonen: kaffe
När brukar du oftast gå och lägga dig: runt halv elva
Är du blyg? japp
Sysslar du med någon idrott: HAHA! kul!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jajemensan
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Sånt som killar gör. Kliar sig i skrevet, drar i handbromsen på vintern så att bilen sladdar....ja, ni vet...sånt som killar gör
Är du nöjd med ditt liv: JA!
Vad är det värsta du vet? orättvisor, onda människor och elakt skvaller.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? det beror på vilken vecka det är
Vad längtar du till? semestern
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja, det tycker jag
Vad är det finaste du fått?: det måste va mina syskonbarn
Om fem månader: är jag förhoppningsvis gravid
Om ett år?: är jag förhoppningsvis mammaledig
Du samlar på: damm, ibland
Vem ringer du när du är arg/ledsen: mamma eller Jimmy
Har du strumpor på dig nu: nope
Är det okej att gråta: JAAA!!!
När grät du senast: blev ledsen igår på jobbet
Bär du glasögon eller linser: mest linser
Har du piercing: nix
Vill du gifta dig: ja
Vill du ha barn: hm...få se....JAA!!
Är du bra på att laga mat: hyfsat
Är du flygrädd: ibland
Hur vig är du: det beror på i vilken situation...
Vilken är din favoritglass: sunday på McDonalds
Tror du på ett liv efter döden: ja, jag förväntar mig att farfar och morfar har skit kul just nu!
Bor dina föräldrar tillsammans:JA=)
Vilken ögonfärg har du:Blå
Röker du: Ibland...på fyllan...
Hur ofta tränar/motionerar du: cyklar till jobbet varje dag
Vad är det viktigaste i livet?: att alla jag bryr mig om mår bra

6 kommentarer:

  1. O det där var ju roligt!
    Men jag vill nog lägga mig i lite och säga att dina kläder inte alls är svarta så ofta nu för tiden du din lilla crazy färgklick!
    Kram

    SvaraRadera
  2. haha...nä just ja...har ju gått o blivit lite crazy! =)

    SvaraRadera
  3. Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Sånt som killar gör. Kliar sig i skrevet, drar i handbromsen på vintern så att bilen sladdar....ja, ni vet...sånt som killar gör


    Gör vi sånt? :S : ;)

    SvaraRadera
  4. Ja, men vad gör ni då??? =)

    SvaraRadera
  5. Vi saknar dig med! Men nu är det inte så länge kvar tills vi ses igen!
    kram

    SvaraRadera
  6. Skojsigt... Kanske skulle ta och sno detta och göra en liknande jag med eller va tror du ?

    SvaraRadera