tisdag 19 maj 2009

Ibland gör sig vissa smärtor påminda..

Som att fastna med halsen i dragkedjan...Fy fan. Det gjorde ont!! Jo, det är dom där små,små prickarna (som ser ut som nåt konstigt bett från nån alien eller nåt) som blev av händelsen. Har nog inte hänt sen jag va liten...mindre...

Efter jobbet så satte jag igång att måla lilla toan (borde egentligen ha vilat, eftersom jag drabbats av en jädrans förkylning) Ja, alltså jag målade inte hela toan, utan gjorde bara det där tråkiga...som jag inte kommer ihåg vad det heter....ni vet då man målar runt om...där man inte kommer år med rollern...ja, ni vet.
Härligt! Att äntligen kommit igång med målningen! =)

Hoppas alla haft en bra dag!
Kramelikram

3 kommentarer:

  1. Jag bara asgarvar! Är inte du den roligast som finns så säg?
    puss och kram!

    SvaraRadera
  2. Ja...enligt Facebook är jag i klass med Johan Glans... ;)

    SvaraRadera
  3. Tyckte väl att du såg JÄTTESVULLEN ut om halsen idag!

    Hanna

    SvaraRadera