söndag 31 maj 2009

Det är skillnad på folk och folk.

Jag kommer ihåg då vi va små och min kusin hade opererat blindtarmen. Och det va så himla viktigt att hon tog det lugnt och inte sprang och så eftersom att såret kunde gå upp. (inte för att skvallra, men hon sprang..ofta..,men stannade alltid upp innan så att ingen vuxen skulle se...=) ) Iallafall så såg jag på TV4 sporten nu på morgonen (!) och där var det ett reportage från en NHL match och en svensk i det laget hade opererat blindtarmen för tre dagar sen!!! Men spelade ändå...
Så visst är det skillnad på folk och folk. Eller är det bara så att svensken i USA skulle behöva ha sin mamma där som tar honom i örat!?

Vi ska åka och titta/bestämma oss för golv till hall och kök idag. Känns jobbigt för jag har ingen aning alls om vad vi ska ha.
Det kanske slutar med jordstampat golv. Vad vet jag!? =)

Hoppas alla får en bra dag i det FINA vädret!

Kramelikram

1 kommentar:

  1. Eller så är det så att man ändrat tillvägagångssätt vad gäller blindtarmsoperationer sedan dess... kanske... eller vad tror du? ;-)

    SvaraRadera