söndag 3 maj 2009

Söndag.

Dagen på jobbet gick fort. Helt plötsligt va klockan fyra och det va dax att stänga. Inte för att jag klagar, hellre snabba än sega dagar! =)

Har ett litet projekt, som har pågått några dagar. Det är inte lätt, men mitt mål är självklart att lyckas! Vad det är!?! Att prata med Oscar i telefon och säga att jag älskar han. Men det är banne mig omöjligt. Han vägrar nämligen prata med mig....han håller t.om för öronen! Idag försökte jag med "men säg att jag ska berätta en hemlis" HA! Det hade funkat på vilken unge (och vuxen för den delen) som helst, men inte Oscar. Men tro mig...förr eller senare kommer jag att lyckas! =)
Fick också reda på nåt funny idag. Casja is going to följa mother and father till Nyköping i summer. Eftersom resten of the family kommer att komma lite later.
Varför denna svengelska!? Så att det hålls hemligt för ungar med stora fladdriga öron! ;)
Som jag förstår så pratas det en hel del svengelska i de norrländska skogarna! =)
tulpaner,tulpaner...

ännu mera tulpaner....
och så lite smultron soon to be =)



Hoppas alla haft en skön söndag!

Kramelikram










3 kommentarer:

  1. Han är svår Oscar men en riktig söting när han har köpt nya kramar på konsum /Mamma

    SvaraRadera
  2. Cajsa kan ju inte läsa än vettu... Och Alice kan inte surfa in på din blogg än... Men det var en snygg svengelska!
    Jag tror att Oscar skulle behöva se dig på webcam nån kväll så att han minns hur du ser ut, för jag tror att det sitter lite i det... Han är ju till och med blyg för dagisfröken fastän han träffade henne dagen innan...

    SvaraRadera
  3. Svengelska....menar du farsan???? Killy Minock? :P haha

    SvaraRadera