måndag 1 mars 2010

Rysk roulette

Natten gav två timmar och tjugo minuters sömn. Elis ville helt enkelt inte sova. Och när han väl började somna, så kom krokodiltårarna och skriket.
Helgens nätter har varit kanon! Vi har båda sovit, men tyvärr så har min helg innehållit huvudvärk och lite yrsel på dagarna. Antar att det är efterdyningar från sömnlösa nätter. I lördags kändes det som om att jag gick in i väggen, så då Jimmy kom hem från jobbet fick jag mig en liten tupplur...
Men så inatt så var det alltså dax igen.
Det är lite som rysk roulette.
I natt hoppas jag att han kan sova.
Speciellt eftersom att han inte verkar vilja sova nu på dagen heller. Skrik och tårar.

Det är otroligt påfrestande. Kan inget annat säga. Men jag antar att jag ska va glad att han inte har kolik.

Kramelikram

1 kommentar: