onsdag 24 mars 2010

URK!!

Efter mitt gravid illamående har jag med glädje, kunnat äta allt som jag dissat förut. Helt underbart faktiskt! Som då vi kom hem från BB satte jag tänderna i en efterlängtad, saftig (ok, nu tog jag i...det är ju ändå McDonalds vi pratar om) hamburgare! Kan säga att det smakade...ja, det finns liksom inte ord på hur gott det var!
Och klyftpotatis, ja, det är en ren fröjd att äta! =)

Meeen, så i morse kom ett BAKSLAG! Inte på matfronten utan på doftfronten. Skulle fixa till frisyren och skulle använda hårgegga, som jag inte kunnat använda på ca 3-4 månader. Och då jag skruvade upp locket och doften nådde min lilla näsa...ja, då va kräket inte långt ifrån.
Huvva! Urk! Blä!
Nä, det gick inte. Och tyvärr är det ju givetvis en sån där dyrgrip från frissan...
(AJ! Vad ont det gör i snåltarmen! ;))

Idag ska jag försöka pyssla ihop lite tack-kort. Antar att det kommer ta lite längre tid än normalt...=)

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar