måndag 29 mars 2010

Sexy mama...eller?

Jag duschar varje dag och piffar till håret, som tack och lov ska klippas och färgas på onsdag! (blir bara mörkare och mörkare.GAAHH....!) Tar på mig mascara och klär mig antingen i tunika eller jeans och försöker in i det längsta undvika att ta på mig mjukisbyxor och nån gammal sunkig H&M t-shirt. (sitter faktiskt i skrivandets stund i mjukisbyxor, men med en ny och fräsch H&M t-shirt!) Tror inte att jag skulle må bra av att va en sunkig hemma mamma.
Men hur fräsch, smäcker och läcker man än är (t.om med bebis kräk som en accessoar), så raseras liksom allt då man står i bh och trosor. För hur snygg är man i en mage som är som en väl jäst degklump och till det ett par hängbröst instoppade i ett par tyglappar. Jamena, vad är det här med amningsbh? Det måste bara va det fulaste plagget, ever!! Visst, den fyller sin funktion likt en tappkran, men seriöst hur sexigt är det!?? Och det spelar liksom ingen roll om du har på dig dom hetaste trosorna, för dom förtas av de hängiga tyglapparna. Tyvärr.
Varför finns det inte snygga amningsbh:ar? Jag skulle va först i kön på att köpa!
Nä, jag längtar verkligen efter att få ta på mig en snygg pusch-up bh och slippa känna hur brösten liksom möter den degiga magen då jag sitter ner...

Nu ska denna sexy mama knäppa upp tappkranen, för det är matdax för sonen! =)
Kramelikram

4 kommentarer:

  1. Jag känner med dig i detta Bh problemet. Fick en påse från Frida, jag tog upp dom och stoppade tillbaka dom och svor att aldrig, aldrig, någonsin ta upp dom därifrån och tänkte att det måste finnas ett större utbud.
    År 2010 och ingen har kommit med nå bättre! Det är skandal!!
    /erika

    SvaraRadera
  2. Det ÄR ett skralt utbud på läckra och sexiga amningsbh:ar. Svårt att få tillverkarna att fatta att det finns fler material än bomull... Typ spets eller nåt läckert, fast det sticks ju om man har otur... Nä Jenny, du och Erika får börja designa egna!
    kram

    SvaraRadera
  3. Hej min vän! Kappahl har fina spets med bygel, så man får lite pushup i alla fall. Åk dit o kika, nu är det ju typ ett år sen jag köpte mina... Kram/ Maria

    SvaraRadera
  4. Tack Maria! Ska kolla där nästa gång jag är på stan! =) Kram

    SvaraRadera