tisdag 2 mars 2010

Jag kräks!

På alla mammabloggar. Där allt är så förbannat jävla underbart. Det är som att det är en tävling om vem som har det mest perfekta barnet. Sorry alla, men det perfekta barnet har vi! Våran son sover inte om nätterna, är ledsen på dagarna, fribajsar så mycket så att handdukarna knappt räcker till, han kräks jätte mycket och luktar allt som oftast kräka. Men han är perfekt!
På dom flesta mammabloggar är det som ett rosa sken över allt. Det är ju så att man undrar om deras barn ens skiter. Tror inte att dom gör det.

Nu har min största och finaste kärlek här i världen vaknat efter en tjugo minuters tupplur. En tupplur som innebar att jag hann duscha, gråta och nästan blogga...=)

Idag så ska jag och lill-grabben städa övervåningen.

Kramelikram

3 kommentarer:

  1. Jag tror att du får en underbar dag med din lille vän, vi kvinnor kan det mesta och ett litet grin skadar aldrig.I-B

    SvaraRadera
  2. Visst blir man less på alla perfekta människor som verkar finnas här i världen! Jag håller med dig, Elis är perfekt! Precis som en kille i sina bästa år ska vara!
    Och tårar är inte alltid av ondo. Ibland känner man sig några kilo lättare när man fått rensa tårkanalerna och göra av med lite tunga känslor.
    kram på er!

    SvaraRadera
  3. Dom andra mammorna ljuger!!!
    Din prins är den finaste och du är bästa mamman ever!!

    Kram
    H

    SvaraRadera