fredag 12 mars 2010

Utan anmärkning.

I går va det dax för besiktning av lillman igen. Och han växer och frodas! Det är så man undrar om det är grädde jag har i bröna. Han har blivit 55,5 cm lång och vikten ligger numera på 4860g. Behöver jag nämna att mina armbågar har börjat säga; aj, aj....
Blicken har fixerat sig, nu är det bara en skelning på ett öga som spökar. Dom ska kolla mer på den då det är dax för läkarbesöket. Förhoppningsvis så har det försvunnit, eller så är det helt enkelt nåt han ärvt av sin mor!

Jag brukar ju tjata i en månad (minst) om att jag fyller år snart. I år så har det varit lugnt på tjatandet. Det kom lixom nåt annat i vägen... ;)
Meeen på onsdag fyller jag år!!!!
TJOHOO!!
Och visst är det så att Elis ska ge sin mamma ett paket!?
Om det är nån som missat, så fyller jag den 17 mars! =)

Kramelikram

4 kommentarer:

  1. Nu har han nått upp till Oscars födelselängd och vikt!!
    Vaddå? Fyller du år???
    kram

    SvaraRadera
  2. 17 mars, Anna, 17 mars...och det är på onsdag=)

    SvaraRadera
  3. Jaha, är det på onsdag... Vilken dag sa du att det var?? 19:e? Nä visstja då är det svågern som fyller... Ja, 17:e var det ju! ;-)
    kram

    SvaraRadera
  4. håller med Anna, nu har han uppnåt min sons födelsevikt och längd!!! Klart grabben ska ge sin mor en present!!! Klänninge är väl en bra idé. Kram

    SvaraRadera