lördag 27 februari 2010

Liten blir större!

Igår var det dax för besök på BVC. Och hejsan hoppsan va han har vuxit! Han har lagt på sig 620g på en vecka. Så hans nuvarande vikt är 4160, så jag behövde inte va orolig över att han inte får i sig tillräckligt med mat. Och så har pojken vuxit också! 2,5 cm sen förra veckan! Hon var tvingad att mäta två gånger, för hon trodde först inte att det stämde...
Ja, så nog mår han bra allt! =)

Och tänka sig! Inatt har jag sovit! Men nu sitter jag här med en huvudvärk....kan jag helt plötsligt fått för mkt sömn!??

Nähe, dax att tvätta....igen...Det går åt en hel del handdukar nu då vi har en liten fribajsare här hemma. Tänk om man hade haft en torktummlare, det hade jag tyckt varit toppen...!!

Hoppas alla får en bra dag!
Kramelikram

1 kommentar:

  1. En torktumlare är en bra investering! Sparar mycket energi hos modern att inte behöva reta sig på att handdukarna aldrig blir torra...
    kramis
    ps. Huvudvärken beror nog på för mycket sömn eller för lite kaffe... ;)

    SvaraRadera