tisdag 16 mars 2010

Va i......GAHHHHH!

Va fan! Åt mig en smarrig lunch, Elis sov och så satte jag mig framför datorn för att beställa min klänning. Men va fan den finns ju inte! Ingenstans. Nix. Helt jävla slut. Har suttit en timma framför Ellos sida och finkammat den, men icket. Klänningshelvetet finns inte. Fan. Det va ju liksom min födelsedagspresent, men nähe, då får jag helt enkelt va utan. Va fan! Den kan ju bara inte va slut. I alla storlekar. Seriöst. Nä, det måste ha varit nåt fel på den. Den sprack säkert i sömmarna. Japp, så var det. Dom har helt enkelt plockat bort den från försäljning, så nu kan ingen annan heller köpa den. Ha!
ÅÅÅH! Jag som såå gärna ville ha den! Kommer aldrig att hitta en annan... ;)

Skit också!!

1 kommentar:

  1. Det är inte nyttigt med så många fula ord och att bli så arg Jag lovar att det kommer att finnas jätte fina klänningar senare i vår
    Kram mamma

    SvaraRadera