onsdag 17 mars 2010

TRETTIOETT!

Dagen började med sång och frukost på säng. Toast med laxröra och ett glas påskmust. Jag vet, onyttigt, men man fyller ju bara en gång per år! Sen låg vi bara och myste i sängen, hela familjen. Underbart!
Nu sitter vi och ser på Vakna med the voice (har blivit en vana för mig). Jimmy ska va ledig idag och vi kommer att spendera dagen på Ikea och lite andra affärer. Vi kommer också äta gott och bara mysa. Nice!!

VA!? Ni gick väl inte på det där!??! HAHA!!
Nä, dagen började med att nån låg och skrek på bebis-språket "jag vill ha maaaaat, nuuuuuu, innan jag svälter ihjäääääääl". Ett grattis gumman och en puss från sambon. Sen gick vi ner, jag ammade den hungrige, gjorde frukost åt mig och satte mig framför tv:n. Och det närmaste jag kommer shopping idag är när jag satte mig på toa och läste H&M katalogen...
Och nope. Jimmy är inte ledig idag.

Grattis till mig!

3 kommentarer:

  1. Hahahaha!! Du lurade mig!

    Grattis på födelsedagen!!!
    Du kanske kan få laxröra till middag?!

    Kram
    H

    SvaraRadera
  2. Grattis!! Klart som korvspad att du skulle haft frukost på sängen!! vi får fixa det åt dig nån dag!
    kram svägerskan

    SvaraRadera