lördag 13 mars 2010

12 timmar kvar!

Och jag är taggad till tänderna! Pratar såklart om melodifestivalen!! Har längtat hela veckan och äntligen har lördagen kommit! Brukar inte va så laddad inför detta spektakel, men jag tycker att det är så många bra låtar i år. Tror att jag vill att Salem ska vinna...eller nån annan. Att ens Pernilla Walhgren är med, kan jag inte förstå. Men jag antar att varje år måste det va en Charlotte, en Carola eller en Pernilla med. Tycker att man ska slopa dom och kanske satsa på Kicki Danielsson istället...Kicki, Bettan och Lotta. Ja, det skulle va nåt det! =)

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Kanske skotta bort lite snö från altanen och kanske dammsuga bort lite råttor...ja, får väl se. Dagen har ju bara börjat!

Kramelikram

3 kommentarer:

  1. Dammsuga??? Råttor?
    Vi kör med fälla... "Kashplatt" så finns dom inte mer!

    Eller jaha... du tänkte sååå!

    Tyvärr så har ju favoriten åkt ut, men man får väl vara social och titta ändå.

    SvaraRadera
  2. Vilka "vi" kör med fälla? Det är ju bara jag som agnar och tömmer!!
    Jag för min del tycker att det är ett lamt startfält. Tacka vet jag Orsa spelmän! Som tur är fick Cajsa skivan "Melodifestivalen 2010" av morfar och Carina i present, så vi kan lyssna på alla låtarna hela tiden!!

    SvaraRadera
  3. Ja, Johan...jag tänkte så. Har väl aldrig hört att man brukar dammsuga upp riktiga råttor. Eller har ni uppsugningsbara i Laxbacken?

    Orsa spelmän´s låt är riktigt bra. Lyssnar på den varje dag på mobilen =)

    Avis jag blir på Cajsa som har skivan!!

    SvaraRadera