onsdag 24 februari 2010

En timma och 40 minuter.

Ja, det va vad Elis sov inatt. Och jag med. Han hade magont, antar jag. Och va ledsen. Och jag med. Man känner sig verkligen som en super bra mamma då ens lilla barn har ont och gråter och man kan liksom inte göra nåt, förutom att försöka trösta.
Ja, så idag har vi varit trötta, men trots det så har jag inte sovit så mycket och inte han heller. Jag har väl sovit nån timma sammanlagt, han har väl sovit lite mer.
Jag har en teori att han inte får i sig tillräckligt med mat på kvällarna och därför är som han är på nätterna. Vi ska till BVC på fredag och då ska jag höra med henne om att ge ersättning, det sista målet för kvällen. Jag känner att det kan va värt att prova...

Nu håller jag tummar och tår att vi får sova inatt. Vi behöver det, båda två.

Kramelikram

2 kommentarer:

  1. Prova med Ersättning som sista målet det tror jag kommer att göra susen :D

    BTW hur går det i super mario? lagt det på is??
    kolla denna länk http://guides.ign.com/guides/14354229/page_3.html

    SvaraRadera
  2. Super mario!? Jag är glad om jag hinner bajsa på dagarna!! ;)
    Sen tycker jag att det är förtidigt att lära sig fula ord då man är 3 veckor gammal! =)

    SvaraRadera