lördag 13 februari 2010

Är det inte det ena så är det...

det andra....
Japp. Jakten på den perfekta nappen fortsätter. Trodde att den fanns på coop i går, men tji fick vi! Tack och lov så då vi kom hem igår så hade det kommit ett paket från fam. Kolterud och vad låg däri om inte en napphållare! Så nu har faktiskt risken minskat att favvo nappen kommer att försvinna. Tack! =)

Iallafall så är nu nästa problem det här med blöjor. Tyckte först att Pampers va bra, men sen kände jag njä och provade Libero. Vilket slutade med katastrof efter katasrof. Elis hade konstant kiss på alla andra ställen än i blöjan. Så igår klockan 19.50 var det är lätt irriterad mamma som satte sig i bilen och drog till Willys för att handla blöjor. Det fick bli Pampers igen. Och jag blev lite gladare då jag bara behövde betala 8 kr för paketet. (Våga älska kuponger!) Och blöjorna, dom duger.
En olycka till skulle dock ske innan kvällen va slut. Och en sån olycka. GAHHHH! Då va mamma Baby Bjöörn inte långt från tårarna. Elis hade bajs ÖVERALLT, så det va bara att byta i mammsen och pappsens säng. Mormor fick ta Elis och rengöra han medans jag och Jimmy tog tag i sängen. Och sen fick vi ÄNTLIGEN sova!!
Och som vi har sovit. Tjugo över tio vaknade vi! =)
Tack och lov så funkar blöjorna, hittills iallafall (peppar,peppar...)

TACK för alla presenter vi fått! Har inte hunnit ringa och tacka alla än, men den som väntar på nåt gott....!!

Kramelikram

1 kommentar:

  1. Hade precis samma problem med min son. Ingen blöja var perfekt och alltid bajs överallt...länge. Hade alltid med mig en uppsjö av reservkläder till honom. Suck! Men för honom passade Libero tillslut. Så kom dottern, aldrig några problem!!! Hon fick ha Pampers. Lustigt hur olika det kan va!
    Lycka till!

    SvaraRadera