tisdag 16 februari 2010

Mammor (läs:mormödrar) vet bäst!

Napp problemet verkar vara löst! =) I går köpte vi ytterligare en packe nappar, som Elis såklart ratade...MEN då sa mormodern att det är bara för den lille killen att gilla läget med dom nya napparna och efter ett tag så funkade napparna perfekt!

I natt så har det varit dåligt med sömn för både mor och son. Hans rackarns mage har strulat till det och har hållt oss vakna. Imorgon är det min sista dag på pencilinkuren och sen hoppas jag att dom värsta magsmärtorna för lillen försvinner!!
Tur att mamma då var här, så fick Elis va med henne och jag fick sova ett par timmar. Och vad jag drömde!! Jag var på ett hotell där tv:n var trasig och jag drack en massa vin. =)
Undra vad det betyder!?

Idag har hushållerskan (mamma) gjort en laddning köttbullar, köttfärsbiffar och dammsugat. Jag har inte heller legat på latsidan...jag har röjt på övervåningen och planerat en omflyttning av möbler i huset och så har jag ammat...=)

Nu väntar vi bara på att pappa och Olga ska komma. Och så längtar vi såklart massor efter pappa Jimmy som är på jobbet!

Elis studerar sina kompisar!
Efter middan kommer det att bjudas på "selmor" ,som Cajsa Kavat säger att det heter. Jag avstår dock gärna eftersom att det inte är min favorit bakelse!
Hoppas alla haft en bra tisdag!
Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar