onsdag 3 februari 2010

Det närmar sig...

Idag är det ett riktigt jävla skit väder! Snöstorm, skulle jag kalla det. Och så har förvärkarna kommit, ja, jag antar att det är dom. Och det bara slog mig. Fy farao för att födas en sån här dag, då det liksom inte verkar finnas nåt stopp på snön. Och det dånar i fönstren och jag tror att det knapp går ta sig ut genom dörren.
Nu tror inte jag att bebis har tänkt komma idag. H*n är smartare än så och väntar tills det inte är storm ute.
Imorgon skulle det bli bättre väder, så då kanske... ;)

Inatt blev det inte så många timmars sömn. Det va lite oroligt här hemma, men allt är lugnt nu. Jag tror att Jimmy fick sig 4 1/2 timmas sömn. Stackarn! Jag fick mig några mer timmar, men pratade med barnmorskan imorse och hennes råd i dag var att VILA. Det har jag gjort. Jag och en varm vetekudde, det var skönt!! Just nu vet jag inte vad som är bäst...att sitta, ligga eller stå. Så därför tänkte jag ta fram dammsugaren och städa lite.
Kanske det är det bästa!? =)

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar