torsdag 3 juni 2010

www.förvirrad.jajemensan

Imorse då det va dax att byta blöja sa jag som varje morgon till Elis att;
"ska vi gå och byta blöja?"
Och som varje morgon sken han som en sol.

Sagt och gjort. Mot badrummet.

Väl där upptäckte jag att jag glömt en väldigt viktig detalj i själva byta blöja projektet.
Barnet.

Gick tillbaka till sovrummet och där låg en smula förvånad liten Elis och väntade.

Jag skyller på amning, husmålning, altanbygge, sommargäster, viktnedgång, morgonpromenader.
Dvs. har ett allmänt förvirrat tillstånd just nu. Med det bjuder jag på! =D

Appropå morgonpromenader. Har hittat en ny promenadsträcka och har gått den två mornar nu. Nice! Är betydligt skönare att gå på morgonen, då solen inte värmer så förbaskat. Tyvärr så har jag inget bra att lyssna på. Radio är ju si så där. Mycke snack och ingen musik. Och mp3:n behöver uppdateras. Är SJUKT LESS på Lena Ph`s "Ont det gör ont"
Som ni kanske förstår! =)

Nähe. Dax för en dusch!

Kramelikram

1 kommentar:

  1. Lägg in en bra bok tex. Anna Jansson hennes uppläsare är bra.

    SvaraRadera