onsdag 23 juni 2010

I sängkammar´n

Jag drömmer så förbaskat mycket och konstiga saker nu. Bla drömde jag om nån tjej som slaktat en annan människa och det bara rann köttslamsor överallt. Kurt Wallander va dock där för att lösa det hela.
Har också varit på nattligt besök hos Erika och Anders och där bjöds det på julskinka med ketchup.

Och allt mitt drömmande tror jag har att göra med att jag inte kan göra min "säng-grej" innan jag somnar. Ni vet idrottsmän har sin grej innan dom ska tävla och jag har min säng-grej...
Det innebär att dra till madrassen, dra lakanet och skaka täcket.
Men eftersom att Jimmy går och lägger sig före mig, kan jag bara skaka täcket i min säng-grej.
Men ikväll ska det bli ändring på det!

Inatt vaknade jag dessutom av att jag trodde att jag hade råttor i hjärnan, men så var inte fallet. Utan det va Jimmy som hade, som vanligt, passerat över på min sida och låg och skrapade med sina naglar på min kudde.
Irriterande?
En aning kanske...
Sen såg jag all plats som Jimmy har över på sin sida. Fattar bara inte vad han ska med den till!?

Nu nåt heeeelt annat.
Såg just på tv:n om att i EU diskuterar dom just nu om vi ska få ha kvar surströmming eller inte.
Men SERIÖST!!! Har dom inget VIKTIGARE att diskutera än om surströmming?

Var är världen på väg!?

Idag ska vi träffa Sixten, Milo, Melvin och deras mammor. Det ska bli skoj!!

Men först ska jag köpa en bit taggtråd och lägga i sängen.

God morgon!

1 kommentar:

  1. Om de ska förbjuda surströmming kan de räkna med uppror!!! Förbjud sprit och cigaretter istället, de är ju dödliga! Surströmming är ju för tusan en delikatess!! Det äter vi på midsommardagen, visst!?!
    Ses snart!
    kram

    SvaraRadera