lördag 19 juni 2010

Och så levde dom lyckliga i alla sina dagar.

Ja, då har prinsessan fått sin prins. En man av folket. Och inte ett öga va torrt.
Jag lyckades tajma Elis sovstund med bröllopet. Allt för att va helt fokuserad på dom två.
Å vilken klänning Viktoria hade. LÖVLEY. Enkel och alldeles underbar!

Hela dagen har bestått av bröllops tittande. Ända från åtta imorse. Gilla! =)
Och nu är klockan 23.1o och det är inte slut än. Sitter och väntar på den där förbaskade tårtan som tydligen ska va tre meter! hög!
Mäh! Helt plötsligt dyker Jennie Abrahamsson från Sävar upp i tv rutan och sjunger en sång.
Go Sävar!=)
......


......


......
BUÄHHHH!!!
Daniel höll just sitt tal till Viktoria.
Ser knappt nåt för oj,oj,oj va jag gjinar!

Nä, nu ska jag gå och snyta mig och sen hoppas jag att tårtan är på g snart!

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar