söndag 27 juni 2010

Det blir såå fiiint!

Japp, nu har vi ett halvt rött hus. Typ. Och det blir såå fiiint!! Tyvärr kan jag inte visa nå bilder för det verkar va strul med bilderiet...Men det kommer!!

Ja, nu är alltså familjen Gradin här. Mysig värre! Och fullt ös! =)
Elis fick nog häromdagen av alla pussar och kramar av sina kusiner och sa till på skarpen.
Han behövde lite ensam tid med sin mamma! ;)
För övrigt så har Elis knappt fått en syl i vädret sen hans kussar dyk upp, så då han är själv då pratar han OAVBRUTET!

Jimmy och Johan har jobbat på jätte bra med huset!!
Och vi andra har....ja, vad har vi gjort egentligen?
Jo men tametusan! Idag va vi ju på Karlssons (för ni som inte vet, så är det en affär...typ Rusta, GG....ja ni fatta...) och shoppa lite. Och jag tror nog att pappa blev en aningen avis på att vi va där och inte han. Speciellt eftersom att det är rea!

På vägen hem fick jag och Elis resesällskap av Alice och Ocsar.
Och den sistnämde.
Ja, han är i en klass för sig. En charmig sådan....

Oscar; "det här är ju en lyx bil"
Jag; "jaha"
Oscar; "ja, en sån bil man kör prinsessor i"
Jag; "ok"
Oscar; "ja, och du är ju en prinsessa"

Det lilla CHARMTROLLET!!! =)

Imorgon är en ny dag. Och vi får väl se vad som händer då!

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar