lördag 29 maj 2010

Smått och gott.

Det är små, små saker som sker i vardan som lätt kan få en att BRYTA IHOP. Men efter att ha svurit, gråtit och tänkt ett tag så sopar jag de små, små sakerna under mattan och BITER IHOP!

Medans jag tänkte passade jag på att sortera ut omg. två av Elis kläder (dvs stl.62). Härligt, härligt! Och nä, det är ju inte så att han är utan kläder nu, utan det fylldes på i torsdags. =) Tyvärr är det så att H&M har inte direkt några pojk kläder att erbjuda. Inte som faller mig i smaken iallafall.... Känns som att man har sett dom förut.
Samma sak är det på H&M på nätet. Dom plaggen har funnits där sen Elis föddes.
Nyhetsvärde!? Not!
Nä, H&M får nog ta och rycka upp sig lite!
Har handlat mycket på Åhléns, MEN nu var det längesen eftersom att dom inte bytt fronter sen...ja, sen typ mars. (arbetsskadad??)
Så diss på Åhléns just nu.
Min nya favorit är Lindex. Oj, så mycket fint dom har där. Både till flickor och pojkar.
Elis, vår lilla värmeutslag kille, fick sig flera kortärmade bodisar och shorts. Och rackarns så snygg han blev! =)

Jag hämtade ut ett paket idag, från H&M. Hade beställt lite till mig. Bla en tröja som jag kommer att trivas som fisken i vattnet i. Och snygg blev jag också! =) Och en jeanskjol, som jag trodde att jag skulle va tvingad att flirta med Hanna för att få den avfållad....men icket. Den satt där den skulle!
Några returer blev det också. För jag tror inte att jag ska gå på nån maskerad utklädd till korvskinn....

Imorgon ska vi börja med projekt: "Baksidan" . En rabatt ska bort och hål ska grävas. Och om vädret tillåter så målas huset rött om två helger. JIPPI!!!!
Och sen är det dax för nya altanen att byggas.
Underbart!

Tydligen så var det inbrott i ett hus här på kvarteret för nån dag sen. Otäckt! Dom var tydligen ute efter guld. Tur att man inte har nåt sånt här hemma....inte ens i tänderna!
Appropå tänder....har en visdomstand som gör förjävla ont just nu! Hoppas den ger upp snart!!

Ja, det va väl lite smått och gott det...
Ska väl ta och gå till sängs nu!
God natt.

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar