tisdag 11 maj 2010

Oordning.

Cajsa har varit en stund själv med Elis och jag idag. Och hon har varit världens duktigaste på att torka kräk och dregel från Elis samt sjungit och läst saga för honom.

Så satt hon i andra tankar och jag frågade;
"Vad tänker du på?"
"Jag vet inte. Min hjärna skriver en massa små lappar, men just nu hittar jag inte igen dom för det är lite stökigt därinne..."

Det är ju bara så rart! =)

Igår var jag och mamma och fikade hos familjen Kolterud. Alltid lika trevligt! Och jag känner varje gång hur rackarns underbart det vore om vi bodde närmare varann! Nu är det ju inte så, så jag antar att det bara är att gilla läget...

Dagen har spenderats hemmavid. Iallafall för jag och Elis. Medans han sov, så bakade jag tre sattser chokladbollar och krattade en massa herrans löv. Vilket dock knappt syns.
Stora träd=mycket löv.
Puh.
Sen bjöd jag in storebror med två av barnen på fika. Och vips, så var det inte så mycket kakor kvar!

Imorgon så drar vi in till stan. Ett besök på jobbet, öh...förra jobbet, står på tur! =)

Kramelikram

1 kommentar:

  1. Det är ju inte lätt att veta var lapparna i hjärnan tar vägen ibland , tur att det inte bara är för farmor !!!!
    Kram

    SvaraRadera