onsdag 5 maj 2010

Iglar i arslet.

Idag var jag med om en sak som gjorde mig så inåt helvete förbannad. Men som alltid finner man sig, då man sitter i bilen på väg därifrån.

Jag var och handlade på Coop extra och där i entrén brukar det stå sånna där jädra skit försäljare, typ Tele 2. Och jag HATAR verkligen dessa försäljare. Tycker att dom är som iglar i arslet-dvs jävligt irriterande!
Iallafall, så nu stod dom nästan vid kassorna. Alltså typ där man packar ihop varorna.
Jag hör hur dessa Idioter står och pratar om vem som ska "ta mamman" (jag) och hur dom typ ska lägga upp det....

Sen börjar det;
Idiot 1: "hej mamman, bla,bla,bla,bla"
Jag orkar inte lyssna utan försöker komma förbi, men Idiot 1 ger sig inte.
Jag säger då;
"Ni är så jävla jobbiga"
Då väljer Idiot 2 att lägga sig i och kläcker ur sig;
" Ja, men vi har iallafall ett jobb"

VI HAR IALLAFALL ETT JOBB!!!???

Ja, men nu känner jag ju verkligen att jag vill stanna och lyssna på era förbannade erbjudanden! Kom jag självklart på sen i bilen att jag skulle ha sagt.
FAN att man ska va så efterklok.

Behöver jag säga att jag va så inåt helvete förbannad då jag satt i bilen!? Är glad över att Elis bara är tre månader, för det som kom ur min mun var verkligen barnförbjudet.

VI HAR IALLAFALL ETT JOBB!!!???

GAAAHHH!
Puckon!

Nåja, dom där pojk spolingarna är ju knappt torr bakom öronen....

Kramelikram

2 kommentarer:

  1. Vilka pundhuvuden! Och inte verkar dom ha fattat att man inte muckar med mammor! You go girl!!

    SvaraRadera
  2. Nä, mammor ska man passa sig för! Speciellt dom som är hungriga! ;)

    SvaraRadera