måndag 31 maj 2010

Morsdag, lerhög och maskrosor.

Ja, igår var det alltså dax för min första morsdag!!
Och ett sånt firande det blev! =)
Sovmorgon, uppdukad frukost och en solstol i present.

Behöver jag nämna att jag skämtar!??

Elis vaknade halv sex, mina mackor fick jag minsann bre själv och solstolen kommer jag att inhandla då jag får skatteåterbärningen.

Grattis på morsdag!

Igår startade iallafall Projekt Baksidan. Rabatten mot altanen är numera en lerhög. Maskrosorna i "jordgubbslandet" och häcken är borta. Jag har ju varit helt säker på att det har bott ormar under det bruna skjulet, så jag har helt enkelt inte vågat ta bort maskrosorna då Jimmy inte varit hemma. För TÄNK om jag skulle ha blivit biten av ormen och svimmat. Huvva!
Men igår åkte stövlarna på och maskrosorna är ett minne blott....i några dagar iallafall...

Oooootroligt jävla underbart att vi äntligen har kommit igång!! Nu kan vi ju bo kvar i huset! =) Jo, jag har varit helt inne på att sälja, men nu känns det ju allatiders!

Dax för promenad.
God morgon!

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar