onsdag 5 maj 2010

Resfeber.

I natt tror jag att jag drabbades av resfeber inför den stundande resan mot norr. Fick frossa och blev dålig i magen och har tänkt igenom alla tänkbara knasiga saker som kan hända. Brukar inte va nervös för att resa/flyga. Speciellt inte sträckan Stockholm-Umeå. Har ju åkt den ett antal gånger. Men att flyga med en bebis är ju premiär. Både för mig och bebisen.
Så lite nervös är jag nog allt.
Men som sagt; nu har jag tänkt igenom allt som kan hända och sovit dåligt en hel natt. Så nu behöver jag inte lägga ner nå mer energi på att va nervös mer.
Hmpf! Eller hur!?

Idag är det dax för Elis att få sin tremånaders spruta.
Så snart drar vi in mot stan!

Kramelikram

2 kommentarer:

  1. Började flyga med Olivia den stäckan när hon var 2 månader och har aldrig varit några problem. Lite kräks och bajs har det kanske blivit men de är supersnälla personalen. Tips: I fickan framför dig så har du vällingflaska, handduk. Eller om du ammars. Vi gav i start och landning att hon fick dricka. Gör det fortfarande för öronen.
    Kommer gå SUPER!
    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. TACK! Jag tror och hoppas också att det kommer att gå bra, men är helt inställd på att han kommer att gråta i en timma och kräkas så in i norden! Förhoppningvis blir jag glatt överraskad över att han kommer vara from som ett lamm! ;)

    SvaraRadera