fredag 5 juni 2009

Vuxendagis och kalasfix!

Landade på Alvik runt elva tiden och där stod storebror och väntade på mig iförd sina minst sagt gula arbetskläder. Hade då "turen" att gå "backstage" på umeå flygplats och in till "väsk-kastar människornas häng" Och där stod jag. Mitt i ett vuxen dagis. För ovanför allas handdukar stod allas namn. Så sött! Saknade dock en bild också....som det brukar va på dagis. =) Men vem vet...nästa gång kanske det både är bild och namn!?

När vi kom hem till mamma och pappa så va där ett och ett halvt förväntans fullt barn. Cajsa och Oscar. (alice var hos frissan...) Cajsa ringde t.om då vi hade fem minuter kvar till huset. Oscar satt med ansiktet täckt i händerna....men efter ett "Oscar-poskar" från mig och ett "Jenny-penny" från han, så va vi på banan igen! =) Dock var det dåligt med pussar från hans sida, eftersom att dom var slut (hoppas att han köpt nya till imorgon) en liten rackare blev det dock, men destomer kramar!
Ja, hela dagen har bestått av pussar och kramar och sitta i knä. Alice sa: "Åh! Du luktar verkligen faster Jenny!" och snusade på min kind.
Man blir verkligen galen och vill bara peta,pussa krama,nypa och gosa med dom tre hela tiden. För man vet att det är några veckor tills nästa gång.

Dagen har också spenderats i föreningshuset där morgondagens fest har förberetts.
Nu hoppas vi bara att kvällens sol håller i sig till imorgon!!!

Jag, mamma och pappa tog oss en tur med bilen då alla åkt hem, för att leta efter liljekonvaljer...Och bara för att va kaxsig berättade jag om dom vi har vid häcken....hehe =)

Hoppas alla haft en bra dag!
Kramelikram

1 kommentar:

  1. Vi längtar redan efter dig
    Kram mamma och pappa

    SvaraRadera