tisdag 23 juni 2009

HETTA!!

Hade vi haft en vattenspridare hade jag sprungit och hoppat i den...nu har vi inte det, så det får bli att köpa en pool. En sån där liten som syskonbarnen OCH jag kan spendera lite tid i. För på våran baksida är det tropisk hetta. Men jag klagar inte. Behöver bara nånstans att svalka mig!!

Imorgon kommer mamma, pappa och Casja. Den sistnämnda saknar redan Alice. Krokodiltårar hade kommit och till mig sa hon: "jag behöver bara vänta till på lördag så jag får träffa Alice igen..."
DET kallar jag syskonkärlek! =)

Hoppas alla haft en bra dag!

Kramelikram

4 kommentarer:

  1. Undrar hur länge syskonkärleken varar när dom träffas
    Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Kan meddela att Alice satt hemma och grät och saknade Cajsa... *suck* JAG badar också gärna i poolen!! Behöver nog kyla ner mig lite... Tror att jag är på väg in i övergångsåldern!
    kram Anna

    SvaraRadera
  3. Ok, Anna...jag paxar poolen till oss!! =)

    SvaraRadera
  4. Det låter toppen!! Måste bara skaffa mig en bikini först... inget nudistbadande för mig i år...
    kram Anna

    SvaraRadera