torsdag 4 juni 2009

Väskan är packad.

07.24 sitter jag på tåget mot stor stor stan, för att sedan flyga hem en över helgen. Ska bli super najsigt!! Och som det ska pussas och kramas med de små. Tyvärr så har jag ett litet munsår, så det får bli kindpussar =)

Denna dag har varit så lååång. Och rörig. Så nu är jag sååå trött. Sitter och gäspar så att tårarna rinner.
Tror att jag ska krypa i säng och läsa lite...Håller just nu på att läsa "Champangeflickan" En verklighetsbaserad bok om en svensk tjej som lever som strippa i Köpenhamn. Och den kan jag varmt rekommendera!

Hoppas alla haft en bra dag!

Kramelikram

1 kommentar:

  1. Jag har ett gäng här som längtar efter dig! Fast inte Oscar... han sa att han var rädd för dig... men sen ändrade han sig! Han är bara lite blygis!
    Ses imorrn! kram

    SvaraRadera