torsdag 11 juni 2009

Hade jag inte vetat bättre...

...så hade jag trott att jag har en könsjukdom. Men nu vet jag bättre och att halgusvalgus (stavas säkert på nåt annat sätt...) är en knöl på foten. Och en sån har jag. Och inte en könsjukdom. Tack vare kusin vitamin vet jag vad som är vad! =)

Har varit ledig idag. Skönt! Har dolidittat här hemma och åkte till city gross och handlade. Och där gjorde jag en minstsagt OTREVLIG upptäckt. Man kan tydligen köpa grisknorrar i storpack...det va minst sex knorrar som låg i förpackningen. URK!! Äter man verkligen sånt!? Och det snuskigaste av allt var att en knorr var på väg ut ur förpackningen...Huvva!!!

Strax efter fyra så kom Hanna, Henke och Thelise på besök. TREVLIGT! Och tack för blommorna! =)

Hoppas alla haft en bra dag!!

Kramelikram

1 kommentar:

  1. Är alla lådor och skåp städade efter den lilla söta besökaren
    Kram / mamma

    SvaraRadera