torsdag 25 juni 2009

En snabbis hit och en snabbis dit...

Dagen började 06.45 då lilla Cajsa kavat vaknade och bestämde sig för att väcka faster...
"Varför har du inget hår under armarna? Min mamma har mycket hår under armarna. Farmor har bara lite mer hår än du. Varför är det så Jenny?"
Mitt svar, trots tidiga morgonstund, blev att alla är vi olika. Tack och lov nöjde hon sig med det! =)
Ja, sen dess har vi varit igång. Jag och pappa tog oss en snabbis till Ikea, Biltema och K-rauta. En snabbis hit och en snabbis dit...Effektivt som tusan! Bra jobbat farsan!! =)

Cajsa och katten Findus

Den efterlängtade poolen, dock utan tak

Nu är rivningsarbetet av köket i full gång! =)

Ja, ikväll blir det nog en tidig kväll...om mornarna ska börjas i ottan! ;)

Hoppas alla haft en bra dag!

Kramelikram




4 kommentarer:

  1. Härligt, det händer grejor.
    Köket klart imorgon då??
    :)

    SvaraRadera
  2. Bra svar!
    Det ska jag komma ihåg tills när alla härligt obekväma frågor kommer.
    Det är väl bra med en sötnosväckarklocka? Se så mycket du hann med idag! Och jag slår vad om att det var 1000 gånger trevligare att bli väckt av Cajsa, än dock tidigt, än av mobilskrället?!

    Krambanan
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Haha, så sant. Mycket hellre cajsa....=)

    SvaraRadera
  4. Så NU förstår du hur vi har det här på morgonkvisten, speciellt dom dagar man är ledig...
    Vi åker om nån timme, ses imorrn!

    SvaraRadera