måndag 8 juni 2009

En UNDERBAR helg!!

Födelsedagsbarnet och mormor!
Nyklippta Alice! =)

Lilla Cajsa Kavat

vissa va svårare än andra att få med på bild...


.... men tillslut så...

Ironiskt nog, så fick jag en bukett maskrosor av Cajsa...


Ja, helgen har varit underbar!! Och kalaset på lördagen blev jätte lyckat. Och så himla skönt att sluta en fest klockan åtta på kvällen! =) Ja, för det va då som födelsedagsbarnet ville hem och se på fotboll! =)
Och OJ vad det har pussats och kramats i helgen. Cajsa har inte missat en millimeter på mitt ansikte och hals, och Alice gav mig ett halsband på som "då jag saknar henne kan jag bara pussa på halsbandet så är det som att pussa henne" Smart! Fick också äran att då självklart pussa på hennes halsband!
Oscar då!? Jo, det blev pussar och kramar från han med. I lagom mängd. Och innan vi skilldes åt så frågade jag han om vi kunde prata med varann i telefon då jag ringer. Där var dock svaret kort och gott NEJ! Ok, det är ju liksom bara att gilla läget! =)
Lilla Cajsa Kavat tyckte att det här med att jag åkte hem va en dålig idé.( http://www.valbranna.blogspot.com/) Och om hon bara visste vilken tur hon kommer att ha om några veckor...komma hit FÖRE mamma, pappa och syskon! ;)
Hann även träffa kusin vitamin...en SNABBIS. Men vad är det man säger!? Underbart är kort! =)
Hoppas alla haft en bra start på veckan. Min har varit finnemang! =)
Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar