måndag 29 juni 2009

Värmebölja!

Jag VET att man inte ska klaga på vädret, men fy fan vad det är varmt. Man luktar konstant en blandning av svett, dynga och stekt fläsk. Och aldrig förr har jag gillat parasoll så mycket som jag gör nu!

Och köket då....jo det är på G! =)

I lördags morse började jag och Casja ta bort heltäckningsmattan i trappen. Och nej, det var inte jag som hade nån talan...utan det va lill-chefen som styrde och ställde med HELA handen. Och när jag frågade om jag kunde på gå på toa sa hon;" jo, men så häl äl det, man fål faktiskt kissa och basja"
Tack för det! =)

Ingen otäck heltäckningsmatta kvar! =)


Gammalt kaos...


Storebror och hans ständiga fras:" Nu ska vi tänka till lite"
Nytt golv på väg...och lillebrors rumpa ivägen...

Nytt tak...och cool pappa! =)





Kramelikram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar