tisdag 22 september 2009

Plötsligt så händer det!

Jimmy väckte MIG i natt för att JAG snarkade, det brukar ju vara tvärtom, och jag kan liksom inte förstå att det är sant. Går det bara utför nu? Innebär detta att jag kommer bli som pappa? För han brukar ju snarka som en galning (och trots att det finns bevis så hävdar han motsattsen...)
Å herregud...;)

Sen kan jag väl erkänna att jag på senare tid faktiskt har vaknat av mig själv då jag snarkat....men det är inget jag vill tala högt om...

Hoppas alla haft en bra tisdag!
Kramelikram

4 kommentarer:

  1. Nåja...
    Du har en storebror som spelade in pappa och lillasyster i stugan när dom snarkade ikapp...!
    Ni drog varsin gång, så helt nytt är det inte att du snarkar!

    :D

    SvaraRadera
  2. Har inte sett nåt bevis på det där! =)

    SvaraRadera
  3. Hehe.. Snarkar inte du och Jimmy ikapp?? :D

    SvaraRadera
  4. I natt blev det visst i otakt...

    SvaraRadera