måndag 7 september 2009

GAHH!!

Alla dessa beslut!

*ska man vacinera sig mot den där jäkla gris-sjukan!?
(hade nästan bestämt mig för det, men så läser man tidningen och nu är vacinet tydligen inte bra)
*ska vi ta reda på om det blir en pojke eller flicka på ultraljudet på onsdag!?
(hade nästan bestämt att inte göra det, men så är man ju jävligt nyfiken också...och tar vi nu reda på könet, ska vi då berätta för andra eller suga på karamellen själva...)
*vilken färg ska vi ha på bilen!?
(jag trodde vi hade bestämt oss för svart, men så tog Jimmy hem en tidning med olika färger på bilar...och ja...den är ju jätte fin...röd...och blå...och en annan röd och en annan blå...och svart...)
*vilka skor jag ska köpa!?
(hade bestämt mig för ett par...och så såg jag ett annat par...)

Ja, som sagt dessa beslut. Blir galen!
Kramelikram

1 kommentar:

  1. *Nej, jag ska inte vaccinera mig, men om jag var gravid kanske jag skulle tänka annorlunda...
    *Om du tar reda på könet(skulle jag nog inte göra, men du är inte jag)kommer du då att kunna hålla dig från att berätta och kommer vi att förbli ovetande till bf?
    *Ta en färg som inte är så dynggrann...
    *Köp båda paren!
    kram ;-)

    SvaraRadera