fredag 4 september 2009

Nicke Nyfiken!

Vissa saker gör mig mer förbannad än andra. Som tex då fd. grannar har mage att gå in på våran tomt för att ställa sig vid köksfönstret och kika in, bara för att dom råkar va nyfikna på vårat nya kök. Men det finns nåt som heter att ringa på och fråga om man får komma in och titta. "Välkommen in!!" Skulle jag säga då. Och om man inte är hemma gör man ett nytt försök en annan dag, och då gärna kvällstid eftersom att vi båda jobbar på dagarna. Är man inte hemma ställer man sig fanimej inte och tittar in genom fönstret. GAHH! Herregud! Vad är det med folk?? Har sen vi flyttade in varit sugen på ett litet staket runt våran lilla gräsplätt på framsidan, men nu är jag mer inne på taggtråd eller varför inte el-stängsel!? Ja....jag säger då det....

Denna fredag har jag spenderat med Hanna och Thelise. Det blev en heldag i Linköping. Och sååå mysigt vi haft det! Vi har fikat, strosat och ätit mat. Och inga jobbiga jakter efter saker vi måste ha. Helt underbart!! TACK FLICKOR!

Nu väntar jag på att kärleken ska komma hem. Jag är sjukt trött och lätt illamående och ser framemot en liten kram av den blivande pappan. =)

Hoppas alla haft en bra dag!
Kramelikram

1 kommentar:

  1. Tack själv! Junioren slog ihop strax innan 7 efter pannkaka och lite pizza.
    Ses imorgon!

    H

    SvaraRadera