lördag 12 september 2009

Ledig lördag.

Började dagen, som alltid, med frukost för att sedan lägga mig på soffan och somna. Bra start på dagen.
Har sovit riktigt illa inatt, kan ha o göra med att jag vet att på måndag och tisdagnatt ska jag SOVA SJÄLV bland alla spöken, mördare och gröna gubbar. Inatt har jag dessutom jobbat på Indiska i smyg. Skulle göra fönster där, men var lätt stressad över att bli upptäckt av nån på H&M...jobbigt läge eftersom att man inte direkt är osynlig i ett skyltfönster...Vaknade iallafall stressad.
Idag ska jag plocka undan lite här hemma och sen tror jag att fönstren på baksidan ska få bli rena.
Varmt verkar det bli idag också...*suck*

Kramelikram

1 kommentar:

  1. Tänk på att det också kan vara skönt med en liten promenad fönstren finns ju kvar
    Kram mamma

    SvaraRadera