tisdag 15 september 2009

Nu vet jag!

Varför man blir klämd och utputtad, nästan jämt, ur busskön. Jo, för dom söta ungdomarna vill ju sitta på bra platser. Ni vet, dom coolaste sitter längst bak osv...Och idag hände det igen, jag står i kö och väntar på min tur att stiga ombord på bussen och precis när det är min tur, har nästan foten på trappen upp, så kommer det en finnig kepsbärande jävla målbrotts tönt från höger sida och puttar mig lite lätt åt sidan, för att han vill in i bussen innan mig. Men tyvärr så gav han sig på fel person, för att ge sig på en gravid med hormonerna ur styr och som just nu kan tända till på alla cylindrar va nog det dummaste han gjort.Hittills. För jag gav mig fan inte. JAG skulle in i bussen och JAG stod på tur, så tack vare min längd och det onda ögat tog jag mig förbi honom. HA! Där fick han.

Blir bara så jävla förbannad. För nä, JAG har inget intresse av att sitta långt bak. Allt jag vill är att få sitta på bussen och om det så är på platsen längst fram så och!?! Och KÖ betyder att man står på rad och väntar på SIN tur. Och sen så kan jag tycka att om nu dessa ungdomar vill putta varann ur kön så är det helt ok för mig, men när det gäller nån annan tex en VUXEN (anser mig själv att vara det =) ) så blir jag bara arg, för tyvärr så finns inte respekten för vuxna längre. Och det är jävligt synd.
Och JO, jag har varit buss-barn själv och NÄ, vi puttade aldrig vuxna ur kön. För vi hade respekt för vuxna.
Så det så.

Kramelikram

1 kommentar: