söndag 2 augusti 2009

VARNING för känsliga magar!

Har mått tjyvens hela dagen lång (är så förbannat jävla trött på att må illa och nej jag skäms inte för att säga det heller, jag hatar det!) Tog mig iallafall ner på stan för att hitta lite nya kläder. En ny tunika eller två. Va på varenda affär utom H&M, eftersom att jag vet att där finns inget för tillfället...Iallafall så hittade jag två tunikor på Vero moda. Ja, alltså samma tunika fast i två färger. Kändes smidigast så! =) Väl hemma igen så dolidittade vi lite och så började det vankas middag. Vi bestämde oss för Mc Donalds. Och ja, då har jag ätit lilla menyn med cheese för sista gången på VÄLDIGT länge! För att kräkas upp den måltiden va fanimej det värsta jag gjort på länge. Speciellt det halva stripset som kom på efterkälken. Ätbara måltider bara minskar...Jag bara hoppas att det går över snart, för jag tyar inte mer. Tror dock att mitt illamående kommer väl att sluta en si så där i slutet av Januari...

Nu ska vi se på Rally Brudar.
Hoppas alla haft en bra söndag!

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar