söndag 30 augusti 2009

GAHHHH!!!

Idag har jag haft en sån där dag då man bara vill skrika och va arg för att sedan gråta en skvätt. Nerverna är utanför kroppen och man är bara....gahhh...ARG! och IRRITERAD!!
Jimmy sa tidigare idag "att jag är på lite sämre humör nuförtiden"
Mitt svar: "Förlåt, men du är rätt så medskyldig" (ok...i ärlighetens namn så lät det inte så där oskyldigt...men känner väl att det inte riktigt passar sig att skriva vad jag sa här på bloggen...hm...)
Att ha nerverna på utsidan, känna sig fet och ful och att kräkas lite närsom...jo, det är gräjt att va gravid... Jag vet...jag ska inte klaga, men idag måste jag bara göra det. Förlåt! Men tummen upp, det är ju bara ca 150 dagar kvar till förlossning. Gräjt....!

Ihelgen har vi för övrigt haft stor städning av huset. Det va välbehövligt och nu luktar det lite godare här....förutom på toan på övervåningen...klarar inte av lukten som är där. Även fast mamma o Johan säger att det inte luktar nåt där...men JO jag känner det!!! Tror att jag imorgon ska köpa nåt luktagott-grejs.

Hoppas alla haft en bra helg!
Kramelikram

1 kommentar:

  1. Dom kan säga vad dom vill om lukter, men är man gravid så känner man ALLA dofter! Man har nästan lika känsligt luktsinne som en hund!
    Vi saknar er! Oscar gick och sjöng om Jimmy idag när vi var i skogen och plockade kantareller!!
    kram

    SvaraRadera