onsdag 12 augusti 2009

Kärlek.

Det blev tolv och en halv timme på jobbet idag. Trött så in i norden och fötterna värker och luktar nyponros. Ska ta semester på fredag, känner nu att jag behöver det...både jag och knodden i magen.

Då jag kom hem så hade kärleken tänt ljus i stort sett hela huset. Underbart mysigt! Precis vad som behövdes efter denna dag. Tack!!

Nä, nu måste jag gå och lägga mig. Ska va på jobbet om tio timmar....

Hoppas alla haft en bra lill-lördag!
Kramelikram

ps! sorry Anna, men du får inget made by Jenny kort i år.....men nästa år då du fyller 25...igen...får du ett super mega fint! =)

2 kommentarer:

  1. Det gör inget! Jag ser med glädje fram emot nästa års 25-årsfirande!! Tänkte skippa tårtan och göra cheese cake istället. Blir lite enformigt med samma tårta varje gång! ;-)

    SvaraRadera