onsdag 5 augusti 2009

Jag ska köpa nya glasögon...

Har dock SVÅRT att välja...

Dessa är svagt lila..

Dessa är bruna... Dessa är rosa....

Och dessa är brun-beiga...




Fick låna hem dom en hel vecka! Men innan dess ska jag väl ha valt...annars får det va! Hade tänkt gå på ett annat ställe också, men tyvärr så är optikern där riktigt hemsk....så jag hoppar över det stället! Trots att jag vet att dom har massa fint.
Är ledig två dagar nu. Ska bli skönt! Hoppas att det fina vädret håller i sig! =)
Kramelikram




6 kommentarer:

  1. Jag röstar på alla utom dom bruna! För man fick väl tycka till?
    Puss och kram!!!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att alla var snygga, synd bara att du sabbade alla bilder med nån konstig provdocka. Det såg inte alls bra ut! ;)

    SvaraRadera
  3. Tja... inte rosa... då påminner du om nån kändis... modell mindre populär... Men dom lila var fina!

    SvaraRadera