måndag 17 augusti 2009

Mmmmm....åhhhh....grrrrr....mjauu...

IKEA KATALOGEN LÅG I BREVLÅDAN IDAG!!! Och jag gick igång på en gång. Säger bara inredningsporr för hela slanten och jag ÄLSKAR DET!! Tack för den!! =)

Idag har det varit en rackarns rolig dag på jobbet. Innehållandes en massa skratt och en hel del skräp...och så en massa muskler på en viss bullmamma. Ja, för er som inte förstår så har alltså jag o Hanna kastat en massa gammalt fönster material...bland annat....Och Hanna har stått för den tyngsta biten, ett tag hade hon lika gärna kunnat heta Svetlana, komma från Ryssland och kastat kula. Hejsan hoppsan vad hon tog i. =)
Ja, det va länge sen jag skrattade så mycket på jobbet. Och ibland kanske jag skrattade lite väl mycket åt mina egna skämt....men jag va faktiskt rolig då! =) HAHA!!

Nähe. Ska nog koka mig lite blåbärssoppa och lägga mig i soffan med Ikea katalogen. Säger bara; STÖR EJ! ;)

Hoppas alla haft en bra dag!!
Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar