lördag 15 augusti 2009

Lördag.

Dagen började med att jag åkte in till stan en snabbis. Födelsedagspresent till Viktor skulle inhandlas. Köpte även mina första mammabyxor. Själva "mag grejjen" är kanske lite tidig just nu, men alternativet va att köpa ett par andra byxor som snart kommer att va för små. Eftersom att jag har, dom senaste veckorna, gått med leggings och tunika har jag inte märkt att mina små lurviga har blivit bredare. Hejsan hoppsan säger då jag! Nåja....så är det...

Väl hemma visade det sig att Viktor va hos oss. Han fyller fem imorgon och det är jätte viktigt!! Klart som korvspad!! Iallafall så drev jag o Jimmy med Viktor om att han inte ska få nån present i år för han fick ju förra året...och det är ju faktiskt inte så långt kvar till jul. (jag vet, vi är hemska, mohahaha!!) Han försvarade dock sin födelsedag in i det sista! Och tillslut sa han; "va dammigt ni har det!" Raringen! =)

Ikväll så har vi sett film och bara myst i soffan. Lövley! =)

Hoppas alla haft en bra dag!
Och grattis Anna än en gång på 25 års dagen!! =)

Kramelikram

1 kommentar:

  1. Tack tack tack! Känns härligt att vara 25 år, äntligen! Som jag har väntat!
    Finfina presenter: pengar, trisslotter, sockar och hudvårdsprodukter!! Och så lite smått och gott från leksakslådan som barnen slagit in...
    kram

    SvaraRadera