torsdag 26 mars 2009

Trötter men glader.

Efter jobbet så tömde jag skafferiet, skurade ugnen, fixade lite käk...inte direkt avancerad..kräm o mackor...och sen va det bara att bära ner flyttkartonger. Hatar verkligen denna trapp. TUR att snart är det över!=)
Vi åkte SJÄLVKLART till huset! Och nu vill man bara få flytta in "på riktigt" och sätta igång med dolidittandet...

Har hittat en klänning som jag skulle vilja ha då jag gifter mig....om jag gifter mig...nån gång....
Imorgon är det dag sju på jobbveckan....och det känns....
Hoppas alla haft en bra dag!

Kramelikram

3 kommentarer:

  1. Man kan inte skriva att man hittat klänningen som man ska ha om man gifter sig och sen inte lägga ut en bild. Det funkar inte så!
    Kommer du att vara helt slut och färdig när ni flyttat in så att du inte orkar med allt dolidittande?
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tänk på vad vi nu alla kommer att hoppas på Kram/mamma

    SvaraRadera
  3. Födelsedagsfest!! (för det var väl det du tänkte på Kerstin?!!)
    Klart ni gifter er! Annars kommer nog storebror att ge Jimmy en hjälpande spark ner på knä! ;-)
    kram

    SvaraRadera